Schooldocumenten

Download hier schooldocumenten

Hieronder staan een aantal schooldocumenten van de Flint. Klik ze aan om ze te downloaden en in te zien. Voor meer uitgebreide informatie over de school verwijzen we ook graag naar de site van Scholen op de kaart. Hier is meer informatie te vinden over onder andere het schoolbeleid, de eindresultaten en uitslagen van waarderingsonderzoeken.

PDF'jes van documenten

Icon downloadSchoolgids 2023-2024 31.76 Mb

Schoolgids met alle informatie over het schooljaar.

Icon downloadSchoolprofiel 1.39 Mb

In het schoolprofiel beschrijven we wie wij zijn (identiteit), welke opdracht wij onszelf geven (missie) en wat wij willen creƫren (visie). Dit schoolprofiel is de basis voor het schoolplan.

Icon downloadSOP voor ouders 234.11 Kb

Wat wij doen om leerlingen passend onderwijs te bieden staat in het schoolondersteuningsprofiel (SOP) voor ouders.

Icon downloadInformatie privacy beleid 104.89 Kb

Hier vind je informatie over hoe de beveiliging van de persoonsgegevens en de privacy is geregeld op de Flint.

Icon downloadMeldcode kindermishandeling 493.67 Kb

De meldcode schrijft de school voor hoe we om moeten gaan met kindermishandeling en huiselijk geweld.